Cupcake

File:Chocolate Cupcakes with Raspberry Buttercream detail.jpg

Het was zo’n dag dat alles goed leek

te gaan, en alles scheen te lukken:

 kopje koffie, verse cupcake

erbij en  niks geen drukte,

tot ik naar de hemel keek

en daar een kleine pluk

schoof voor de zon, steeds groter bleek

te zijn. Weg  mijn geluk,

mijn o zo zuur verdiende break.

Ik gooide boos mijn kopje

nu was mijn cake ook nog doorweekt

en werd mijn lekker stukje

koek een van-de-regen- in-de-drupcake.

Geef een reactie

