Gaskunstmoeder

gaskunstmoeder

Nooit zag ik een beter broeder,

dan de nieuwste gaskunstmoeder:

altijd paraat, nooit van haar nest

niet vatbaar voor de hoenderpest.

Nooit zag ik een beter broeder,

dan de nieuwste gaskunstmoeder:

gekakel, poep, noch verenpluis

haalt u met deze moeder thuis.

Nooit zag ik een beter broeder,

dan de nieuwste gaskunstmoeder:

de warmte is gereguleerd

en liefde dus gegarandeerd.

Nooit zag ik een beter broeder,

dan de nieuwste gaskunstmoeder:

veel beter zijn ze te bedienen

dan de moeders op benzine.

Nee, nooit zag ik een beter broeder,

dan de nieuwste gaskunstmoeder.

Geef een reactie

